Måndag !

Jaha då var det måndag igen, denna dagen har ändå gått ganska fort tycker jag.
Annars brukar måndagar vara enormt sega !

Imorgon så ska Ceasar få följa med till mitt jobb, vem vet han kanske har några dolda talanger  :]
Mamma jobbar & min lillebror går i skolan, och ja kan ju inte lämna honom ensam. Han e alldeles för liten :)

Var & köpte lite bättre hundfoder idag ( Royal Canine ) , samt ett par leksaker och lite smått & gott.
Sen när jag kom hem, hade min flickvän varit så snäll och vikt all tvätt o städat hos mig, det var enormt snällt :)

Ne nu ska ja & Ceasar fan ta mig sova... duktigt trött nu hehe :P 

Men vi hörs :)




Kommentarer
Postat av: Martina

Duktig kille :) Ja nu har ni ju mer plats när inte jag är där ... Saknar dig!

2009-03-02 @ 23:47:43
URL: http://hrvatica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0